mandag 26. mars 2012

En stor klem til bursdagsbarnet ♥ DT Ett Trykk

Ja, nå har jeg endelig fått lekt meg med noen rykende ferske stempler fra Norsk Stempelblad
De er kjempefine og jeg gleder meg til å bruke de fremover :0)
Her har jeg laget et kort i litt clean & simple stil..noe jeg faktisk finner ganske utfordrende å lage, hihi.
 ♥
Et lite nærbilde av teksten:
Mange av de nye tekstene passer perfekt til Spellbinder dies :)
Teksten er stemplet rett på mønsterark og er beskyttet av en Spellbindersramme med transparent.
Mønsterpapirene er fra 3ndypapir :)
Ta turen innom Ett Trykk og finn flere eksempler på kort laget med de nye stemplene!!
Ønsker dere alle en strålende uke!!
Klemmer, Wenche :0)

4 kommentarer:

Gitte sa...

Smukt kort. Lækkert stempel.

Veronique sa...

For et herlig kort :)

Nina Macaulay sa...

Denne kortet var lekkert også!
Me LIKES :O))

Olga Marie sa...

Nyyydelig!
Nå har jeg nytt å kikke på bloggen din, og er både inspirert og glad for det! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...